سالروز تأسیس پایگاه اینترنتی انهار (۱۳۸۸ ش) - ۲۵ اردیبهشت

سالروز تأسیس پایگاه اینترنتی انهار (۱۳۸۸ ش)

تاریخ وقوع: ۲۵ اردیبهشت
 
 

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
السَّلاَمُ عَلَى مَهْدِيِّ الْأُمَمِ وَ جَامِعِ الْكَلِمِ
وَ اَلسَّلاَمُ عَلَى عِبَادِ اَللَّهِ
سالروز تأسیس پایگاه اینترنتی انهار
  
از آنجا که در عصر پیشرفت علم و تکنولوژی قرار داریم وزندگی می کنیم و یکی از مصادیق تکنولوژی «فضای مجازی» هست، مصمم شدم خدمت خود را در این زمینه متمرکز کنم تا بتوانم دین خود را به دین ادا کنم و به نظام مقدّس جمهوری اسلامی و جوانان عزیز در کشورم و اقصی نقاط جهان خدمت کنم.
اعتراف می کنم:
هنگام تصمیم به چنین خدمتی خیال میکردم خدمت در فضای مجازی کار ساده ای هست و موجب هزینه ی غیر قابل تحملی نخواهد شد اما پس از طرّاحی آن و شروع به خدمت در این زمینه با مشکلات عدیده ای روبرو شدم که فکرش را نمی کردم که به آنها اشاره میکنم:
{۱} فکر میکردم با صرف وقت روزی یکی دو ساعت انجام وظیفه می شود! اما اکنون اکثر وقت شبانه روز حقیر صرف خدمت در سایت میشود بی آنکه معلوم باشد.
{۲} فکر نمیکردم با هزینه بالائی برای مدیریت آن روبرو شوم اما ناخواسته موجب هزینه ای سنگین شد که به سختی تهیه می شود و موجب بدهکاری می شود.
{۳} فکر میکردم به تنهائی از عهده پاسخ به سؤالات و بارگزاری آن برآیم ولی هم اکنون علاوه اوقات شبانه روزی حقیر، با کمک گرفتن از نیروی بارگزار؛ سایت مدیریت می شود.
{۴} فکر نمیکردم سایت با چنین استقبالی مواجه شود ولی اکنون و البته خوشبختانه با استقبال عمومی و بازدید زیادی در داخل و خارج کشور و پاسخ به سؤالات مواجه شده ام و خدارا شکر میکنم که میتوانم قدمی کوچک و ناچیز در راه اشاعه احکام و معارف اسلام داشته باشم و نیز بتوانم پاسدار خون شهدای گرانقدر و رزمندگان اسلام باشم (۱).
با این توضیح مختصر، اما خوشحالم و آرامش وجدان دارم که اوقات خود به این خدمت میگذرانم و دِین خود را هرچند ناچیز در فضای مجازی به دین و کشور عزیزم و در جهان ادا می کنم.
اهمیت فضای مجازی آنچنان زیاد هست که مقام معظم رهبری امام خامنه ای (حفظه الله تعالی) در این زمینه فرموده اند:
«اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است».
و نیز فرموده اند:
«این فضا مانند یک رودخانه پر از آب و خروشان است که می‌آید و دائما بر آب آن افزوده و خروشان‌تر می‌شود. اگر ما برای این رودخانه تدبیر کنیم و برنامه داشته باشیم و زه‌کشی و هدایت کنیم، در صورتی‌که سرریز کند، می‌شود فرصت و اگر رهایش کنیم و برای آن برنامه‌ای نداشته باشیم می‌شود تهدید».
سیدمحمدحسن بنی هاشمی خمینی
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴
    
(۱) هرچند یقیناً تمام تلاش و زحمات ما جبران یک ساعت تلاش رزمندگان اسلام که در هشت سال دفاع مقدّس و افتخار آفرین، از جان عزیز و آسایش خود و زن و فرزند و مال و پست و شهرتشان گذشتند و نگذاشتند وجبی از خاک کشور عزیزمان تاراج دشمنان شود و از عزّت و آبرو و نظام مقدّسمان و ناموس کشورمان حفاظت و پاسداری کردند، نمیشود.
    
پایگاه اینترنتی انهار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به پورتال انهار میباشد.

این وب سای بخشی از پورتال اینترنتی انهار میباشد. جهت استفاده از سایر امکانات این پورتال میتوانید از لینک های زیر استفاده نمائید:
انهار بانک احادیث انهار توضیح المسائل مراجع استفتائات مراجع رساله آموزشی مراجع درباره انهار زندگینامه تالیفات عربی تالیفات فارسی گالری تصاویر تماس با ما نماز بعثت محرم اعتکاف مولود کعبه ماه مبارک رمضان امام سجاد علیه السلام امام حسن علیه السلام حضرت علی اکبر علیه السلام میلاد امام حسین علیه السلام میلاد حضرت مهدی علیه السلام حضرت ابالفضل العباس علیه السلام ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها پاسخ به احکام شرعی مشاوره از طریق اینترنت استخاره از طریق اینترنت تماس با ما قرآن (متن، ترجمه،فضیلت، تلاوت) مفاتیح الجنان کتابخانه الکترونیکی گنجینه صوتی پیوندها طراحی سایت هاستینگ ایران، ویندوز و لینوکس